Obserwatorzy

poniedziałek, 28 lutego 2011

za szybko

Jak ten czas nieubłagalnie ucieka;
Wam też????
Mam wrażenie, że każdy dzień jest co raz krótszy,wciąz mi czasu brakuje, wszędzie się spóźniam, wszystko biegiem............ a może ja po prostu jestem jakaś taka mało zorganizowana? hmmm...
kiedyś tak chyba nie zauważałam tego, ale od kiedy na świecie pojawiła się ona - moja córka to po niej najbardziej widać jak czas upływa.
Wczoraj skończyła 10 miesięcy!!!!!!!!!!!!!
czy ktoś mi może powiedzieć kiedy to zleciało?
pamiętam jeszcze jak siedziała w brzuszku i nie chciała wyjść na świat tylko kopała mamusię z każdej możliwej strony,
a dziś mówi mama, tata, baba, raczkuje, stawia pierwsze kroki przy pomocy rodziców, śmieje się od ucha do ucha i jest jej wszędzie pełno.

1 komentarz:

  1. ja mam synka rok starszego od Twojej Córci :) i masz wielka rację, czas przepływa przez palce... ja tez nie mam pojęcia kiedy on tak urósł...dopiero co ledwo nóżkami przebierał, przewracał się, a teraz...bryka niezmordowany do wieczora, czasem trudno nadążyć i już powtarza wszystkie wyrazy cudny czas...
    A Ty masz śliczną Córcię! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń