Obserwatorzy

wtorek, 19 listopada 2013

Świateczne czułe słówka i Candy

Dziś kolejna porcja świątecznych kartek...
Biel i czerwień zawładnęły moim serduchem w tym sezonie
i chyba to moja ulubiona kolorystyka na te Święta...
dlatego ciacham, szyje, sklejam wciąż CZUŁE SŁÓWKA





No dobrze, a teraz mała niespodzianka...
nie wiem czy wiecie ale udało mi się ostatnio wygrać Candy u Wandy 
dlatego postanowiłam i ja zorganizować małą rozdawajkę u siebie.
Nie mam za dużo przydasi którymi mogłabym się podzielić,
ale postanowiłam coś poszperać i mam dla Was:

Przepiśnik wykonany przeze mnie


10 zawieszek do prezentów świątecznych


i zestaw 40 obrazków na kartki świąteczne,
które także możecie wykorzystać jako bileciki do prezentów, lub w sposób jaki tylko zechcecie.


Całość prezentuje się tak:
.

Oto zasady mojego Candy:

- candy dla osób blogujących jak również dla tych posiadających konto na facebooku
- wyraź chęć udziału w zabawie w komentarzu pod tym postem
(podaj adres bloga, bądź dane jak Cię odnaleźć na facebooku);
- podlinkuj powyższy baner o zabawie na swoim blogu lub koncie na facebooku;
- zostań moim obserwatorem i polub moją stronę na  facebooku
- zabawa trwa od 19.11 do 6.12.2013; losowanie odbędzie się kilka dni po zakończeniu zabawy.
*zabawa tylko dla osób zamieszkujących Polskę


Zapraszam do zabawy i życzę powodzenia.




40 komentarzy:

  1. pierwsza :)

    boskie kartki

    dagsila ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba trzecia :)))
    I ja się z wielką ochotą zapisuję :) Obserwuję od dawna, polubiłam na fb :)
    Banerek już wisi: http://evebellart.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie i cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne:)
    biore udzial w candy:)
    obserwuje jako madziara
    na fb, znajdziesz mnie jako magda chabierska :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko takie śliczne:) ustawiam się w kolejce. obserwuję:)
    pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki są śliczne. Ach jak bym chciała, żeby mi takie wychodziły. Ustawiam się w kolejce:) Zaobserwowałam jako Anna Anna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, że nie posiadam profilu na fb, więc niestety nie spełnię tego punktu. Mam jednak nadzieję, że to mnie nie zdyskwalifikuje.

      Usuń
  6. przepiękne kartki, z ogromną przyjemnością zapisuję się do Ciebie na Candy życząc Ci przy okazji znalezienia czterolistnej koniczynki żeby przyniosła Ci wiele szczęścia (chociaż w zimie będzie to troche trudne)
    złotej rybki aby spełniła twoje trzy największe życzenia :)
    wielu nowych obserwatorów, ciekawych postów i mnóstwo inspiracji.
    Z niecierpliwościa czekam na wyniki :)
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dopisuję się z wielką przyjemnością! Przepiśnik jest cudowny i tak mi się marzy, żeby go wygrać... ahhh! :) Przeglądając Twojego bloga stwierdziłam, że robisz takie cudeńka o których mi się nawet nigdy nie śniło! Podziwiam bardzo! Dlatego też z jeszcze większą przyjemnością zaobserwuję!

    Zapraszam również do mojej zabawy na szezlaczek.blogspot.com

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo chętnie dołączę do losowania bo przepisnik cudny. Akurat na moje smakowite przepisy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłaszam się i ja:)
    obserwuję jako Naughty Girl
    http://joanna-giovanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. cudny przepiśnik!
    obserwuję jako Kate Z
    lubię jako Kateclay
    www.kateclay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się ;)
    Obserwuje jako : Aleksandra Sz
    Lubię jako : Aleksandra Sztal
    http://pinku-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie wezmę udział w candy...jestem obserwatorem, lubię Twój fan page na fb jako https://www.facebook.com/katarzyna.kowieska?fref=ts
    Podlinkowany banerek na moim blogu: http://katerina-cala-ja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wreszcie dotarłam! Ale piękne fanty! Zapisuję się i śpieszę dopełnić reszty formalności :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z polubieniem na fb nie ma możliwości, bo mnie tam nie ma, ale twój blog od pierwszego spojrzenia polubię, bo kolory i prace, okrutnie mi się podobają.

    Także nieśmiało proszę o zapisanie i mnie na listę wielbicielek.

    Serdeczności posyłam i cieplutko zapraszam:
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. tworzysz tak piekne rzeczy,ze nie moge przejsc obojetnie a jeszcze takie candy - 3mam kciuki za rozkrecanie bloga

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. ustawiam się i ja w kolejce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam serdecznie.
    Chętnie wezmę udział w zabawie.
    Pozdrawiam
    Banerek zamieszczam na www.ambra-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ustawiam się w kolejce :)
    Obserwuję jako Paseczkowa, a lubię jako Kasia Bilińska :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne karteczki tworzysz. Na fb też polubiłam a to mój blog
    http://kuligowska8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Z chęcią dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przecudne te Twoje karteczki :) A przepiśnik - marzenie :) Z przyjemnością więc ustawię się w kolejce i zostanę na dłużej :) Obserwuję jako trojanda. Na fb jako Marzena D.
    Banerek na pasku bocznym mojego bloga :)
    http://trojandowo.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za zaproszenie, piszę się z przyjemnością na takie słodkości, w sam raz zestaw do robienia świątecznych karteczek i piękny przepiśnik na świąteczne wypieki :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się
    http://papusieiszmargotki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. zgłaszam się :)
    obserwuję jako agnieszkazg
    na Facebooku polubiłam jako Agnieszka Insińska
    udostępniłam na Facebooku: https://www.facebook.com/agnieszkazg/posts/10201954855906470
    agoooooosia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Lubię na FB jako Agu Sia (zmiana nazwy, ze względów osobistych :))

      Usuń
  25. Śliczny przepiśnik stworzyłaś :) i ja się chętnie zapisuję! Obserwuje Łucka, banerek na gatki-szmatki.blogspot.com, a na fb lubię jako Wioletta Te....
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudny przepiśnik, chętnie ustawiam się w kolejkę :) Banerek umieściałam na blogu lacusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam :)
    Kartki śliczne!
    Cudny przepiśnik, marzy mi się taki, więc ustawiam się w kolejce :)
    Obserwuję jako: Sorelle BaKaNa
    Na fb lubię jako: Anastazja Z.
    Baner na blogu: http://siostrzany-blog-o-wszystkim.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. kartki są przesliczne a przepisnik cudnie się prezentuje, z chęcią przyłączam sie do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeszcze my :))
    http://in-staat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Fantastyczny prezent , z wielką przyjemnością i jeszcze większą nadzieją o nim pomarzę.
    Obserwuję - Terenia; baner na blogu http://terenias.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko i życzę radosnego Adwentu.

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiśnik wygląda jak marzenie, przepiękny! obserwuję z wielką przyjemnością :) pozdrawiam serdecznie :)
    zapaleczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Z chęcią biorę udział ;))
    Obserwuje jako Nata lia
    Baner http://nataliabloguuje.blogspot.com/
    Na FB lubię jako Natalia G.

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniałe wprost upominki ;) może mi się poszczęści ;)
    Pozdrawiam
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  34. My tez chcemy :)
    Mam oficjalne pozwolenie mojej Marysi (8 miesiecy sczescia :). Takze coreczko, kandydature swoja zglosilysmy. Banerek na naszym swiezutkim jeszcze nowoscia pachnacym blogu a polubienie na fb:)
    http://fabrykapomponika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. zapisuję się do zabawy i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Super rzeczy chcesz nam podarować :).

    Chętnie się przyłączę do zabawy.

    OdpowiedzUsuń