Obserwatorzy

środa, 27 listopada 2013

uhuha idzie zima zła

Uhu ha, uhu ha idzie zima zła....

Jaki macie krajobraz za oknem?
u mnie dziś biało... ale nie od śniegu tylko szron wszystko pokrył
i  tak zimowo, pięknie się zrobiło, że aż zatęskniłam za śniegiem,
więc odliczam dni do momentu kiedy spadnie śnieg.
Ja wiem, że będę potem narzekać, że zimno, że zawiało, zasypało, że plucha itp,
ale mogłoby już sypnąć troszkę śniegiem :)

A póki co mam dla Was kilka kartek świątecznych, w końcu sezon na nie w pełni :)

Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Super karteczki :).. Ja w tym roku zastrakjowałam i nie planuje zrobić ani jednej! Za to cały świąteczny klimat przeleje na swój pokój :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki :) Wszystkie mi się bardzo podobają :) Cudnie wyszło k,ółeczko z obrazeczkiem otoczone perełkami :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne kartki, wszystkie, ale te ze stajenką chyba najładniejsze.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń