Obserwatorzy

środa, 1 czerwca 2011

po raz pierwszy...

stworzyłam pudełko....
Doszły mnie wieści, że prezencik trafił do właścicielki, więc mogę ujawnić co skrywało pudełeczko wykonane przeze mnie dla Zosi, która najprawdopodobniej wyszła dziś ze szpitala i wraca do domu!!!










Inspiracją do wykonania tego pudełeczka były oczywiście prześliczne kieszonkowce, wykonywane przez Agnieszkę.
Mój kieszonkowiec nie jest doskonały, ale to pierwsze pudełeczko stworzone przeze mnie. Wiem, że przy pracy nad nim popełniłam wiele błędów, których w trakcie nie bardzo było można odkręcić, więc jest jaki jest. Właścicielka zadowolona a to najważniejsze.

Pozdrawiam.

1 komentarz:

  1. Dla mnie Twoje pudełeczko jest idalne, bo robione z pasją i miłością, robione dla kogoś tak wyjątkowego jak Zosia
    :)

    Piękne i żadnych niedociągnięć nie widzę :)

    OdpowiedzUsuń