Obserwatorzy

środa, 23 marca 2011

wiosenny przypływ energii

Wiosna coraz śmielej zagląda przez okno, słonko przebija się przez chmury... ciepły wietrzyk wkrada się przez otwarte okno mi do domu... i ten zapach wiosny........
ahhh aż chce się żyć i tworzyć;
a ja postanowiłam zmierzyć się z nową dziedziną hand made; padło na scrapbooking :)
od dawna podglądam prace innych i w końcu zamierzam i ja się zmierzyć ze scrapem;
zbliżające się Święta Wielkanocne i urodziny mojej córki jeszcze bardziej mnie zachęciły, tak więc na pierwszy rzut pójdą kartki świąteczne i zaproszenia.
zamówiłam sobie już trochę przydasiów w ILS oraz scrapińcu (czy będą przydatne to się dopiero okaże) a teraz czekam z niecierpliwością na ich dostawę i do dzieła!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz