Obserwatorzy

środa, 30 października 2013

Pamiętnik

Akurat pracowałam nad poniższym pamiętnikiem gdy natknęłam się na pewne wyzwanie...
a mianowicie
wyzwanie Bingo na blogu http://scrapgangsterki.blogspot.com/



A więc wybrałam drugi pionowy rząd z lewej strony:
ptak, róża, wstążka, perełka, brokat i skomponowałam te elementy w taki oto pamiętnik,
który zgłaszam na wyzwanie
http://scrapgangsterki.blogspot.com/2013/10/wyzwanie-56-bingo.html




Pamiętnik wykonałam z TYCH przecudownych papierów, z dodatkiem Kapusniaczka Pastele.
Pozdrawiam serdecznie.

4 komentarze:

  1. Wow! Cudny jest! Piękne kolory i dodatki :D
    Bardzo dziekuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny pamiętnik :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super połączone kolorki:) niby czarny...a całość jednak taka dziewczęca, ale nie przesłodzona...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiotaj.Piękny ten pamiętnik .Taki kobiecy.Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń